بهترین مکمل بنزین

بهترین مکمل بنزین

بهترین مکمل بنزین مکملی است که عملکرد خودرو شما را بهبود ببخشد. شما فقط باید مایع را در مخزن سوخت خود بریزید تا این افزودنی های سوخت مانند یک معجون جادویی عمل کنند. این افزودنی ‌های سوخت برای موتورهای بنزینی و دیزلی در دسترس هستند و مزایایی مانند تمیز نگه داشتن کاربراتورها، انژکتورها و سوپاپ‌ های ورودی تا حذف آب از سیستم سوخت را به دنبال دارند. سایر مکمل ها برای کار مستقیم روی مبدل کاتالیزور و قطعات اگزوز طراحی شده اند. به طور اساسی، خودرو با استفاده از بهترین مکمل بنزین روان تر کار می کند. کاهش مصرف سوخت، بهبود عملکرد، آلایندگی کمتر و عمر طولانی موتور از جمله مزایای ادعا شده توسط سازندگان آن است.

طریقه استفاده از مکمل بنزین

استفاده از مکمل بنزین آسان است و دستورالعمل های روی آن شما را کمک می کند. اما در اکثر موارد وقتی باک سوخت پر می باشد، مایع را به مخزن سوخت اضافه کنید. این ماده افزودنی با سوخت رقیق می شود، سپس در امتداد خطوط سوخت جریان می ‌یابد. از طریق پمپ سوخت، به داخل انژکتور یا کاربراتور و داخل محفظه احتراق می ‌رود و طول مسیر را تمیز می‌ کند. به طور کلی، مکمل بنزین روی موتورهای قدیمی‌ تر و با مسافت پیموده‌ شده زیاد که یا نادیده گرفته شده ‌اند یا از تعمیر و نگهداری منظم غافل شده‌ اند، بهترین عملکرد را دارند.

بهترین مکمل بنزین

بهترین مکمل بنزین

مهم است که قبل از استفاده از یک افزودنی، هدف خود را مشخص کنید. زیرا افزودنی های سوخت متفاوتی برای اهداف مختلف وجود دارند. یک جستجوی ساده در اینترنت انواع مختلف و مزایای آنها را نشان می دهد. به عنوان مثال، بنزین سرب دار در سال ۲۰۰۰ از فروش خارج شد و پس از آن بنزین جایگزین سرب (LRP) مطرح گردید. مکمل بنزین آمریکایی را می توان از بهترین مکمل های موجود در بازار معرفی کرد. زیرا عملکرد عالی و باور نکردنی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

انتخاب درست مکمل بنزین

اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید و کار شما با خودروی دیزلی است، می‌ توانید مواد افزودنی تهیه نمایید که از انجماد شدن سوخت دیزل در باک شما جلوگیری کند. این ماده افزودنی می ‌تواند باعث انسداد در سیستم سوخت شود. اگر خودرویی را در انبار قرار می‌ دهید، یک مکمل بنزین خوب می ‌تواند به حفظ سوخت کمک کند تا وقتی به خودرو خود برمی گردید، خودرو به راحتی روشن شود. اگر می ‌خواهید خودرویی را که مدت زیادی کار نکرده به جاده برگردانید، شستشوی موتور نیز می ‌تواند مفید می باشد. زیرا باید هر گونه مواد باقی مانده و پوسته ‌ای را که در طول زمان در سیستم سوخت ایجاد شده، از بین برد.

اثربخشی مکمل بنزین

در حالی که این افزودنی‌ ها در شرایط متفاوت با موتورهای مختلف کمک می ‌کنند، در برخی موارد علاوه بر این که استفاده از یک مکمل کمکی نمی کند بلکه می تواند ضرر هایی را به شما و خودرویتان وارد کند. اکثر سازندگان این محصولات ادعا می‌ کنند که عدد اکتان سوخت را افزایش می ‌دهند (عدد بالاتر می‌ تواند موتور را نرم‌ تر کند)، اما هیچ ‌کدام نتوانستند حتی با عدد اکتان بنزین درجه یک برابری کنند. پس باید در انتخاب مکمل بنزین دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مکمل بنزین

در نتیجه

اگر خودرویی دارید که کمتر از ۱۰ سال از عمر آن می گذرد و به خوبی از آن نگهداری شده، نیازی به استفاده از مکمل بنزین نیست. زیرا سیستم الکترونیکی و سوخت خودرو برای ارائه بهتر، بهینه سازی شده است. اگر احساس می ‌کنید که خودروی شما می ‌تواند با کمی تقویت کار کند، سوخت اکتان بالاتر از ۹۵ می تواند یک جایگزین با ارزش باشد. اما این مکمل های بنزین برای خودروهای اسپرت با تیونینگ بسیار ضروری هستند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات