متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟

متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟

متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ این سوالی است که در ذهن مشتریان وجود دارد. همه کسانی که قصد خرید متیل استات یا هر محصول شیمیایی دیگری را دارند، به دنبال باکیفیت ترین محصولی هستند که با قیمت مناسبی عرضه می‌شود.

اگر شما هم به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید متیل استات باکیفیت هستید با ما همراه باشید. در این مقاله می‌خواهیم یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع مواد شیمیایی از جمله متیل استات را به شما معرفی کنیم.

متیل استات چیست؟

قبل از اینکه پاسخ سوال ” متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ ” را بدهیم، کمی با متیل استات و کاربردهای آن آشنا می‌شویم. متیل استات (Methyl acetate) یک مایع بی‌رنگ، شفاف و نسبتا سمی است. این ماده که در گروه کربوکسیلات استرها قرار دارد، یک حلال آپروتیک می‌باشد. یعنی نمی‌تواند پیوند هیدروژنی تشکیل دهد. حلال متیل استات، قطبیت پایینی دارد. به همین علت مانع از خوردگی تجهیزات می‌شود.

متیل استات چیست؟

کاربردهای متیل استات در صنعت

متیل استات یا متیل اتانوات یک محصول شیمیایی پرکاربرد است که در صنایع خودروسازی، آزمایشگاهی، تولید مواد غذایی و دارویی، کشتی سازی، تولید رنگ و جوهرهای چاپ، چسب رزین، محصولات آرایشی، مراقبت شخصی و عطری مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد متیل استات به این موارد محدود نمی‌شود.

کاربردهای متیل استات در صنعت

فروشنده متیل استات

متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ یکی از شرکت‌های معتبری که در زمینه تولید و پخش انواع مواد شیمیایی مانند متیل استات، بوتیل استات، سولوسو، اتیل استات، انواع تینرهای فوری، حلال چاپ و… فعالیت می‌کند، شرکت بازرگانی آبان شیمی است. محصولات این شرکت علاوه بر داخل کشور، راهی بازارهای خارجی هم می‌شوند.

بازرگانی آبان کلیه محصولات خود از جمله متیل استات را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در بازار به فروش می‌رساند. برای اطلاع از قیمت متیل استات و سایر محصولات با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

معرفی شرکت بازرگانی شیمیایی آبان

بازرگانی شیمیایی آبان (آبان شیمی) تحت نظارت یک تیم مدیریتی قدرتمند فعالیت می‌کند و سابقه آن به چهار دهه می‌رسد. هدف و رمز ماندگاری این مجموعه به کیفیت محصولات مربوط می‌شود. تیم آبان از دانش روز دنیا بهره می‌برد و نتیجه این تلاش، حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی است.

حال که پاسخ سوال ” متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ ” را پیدا کردید، بهتر است کمی با محصولات مختلف بازرگانی آبان آشنا شوید.

معرفی شرکت بازرگانی شیمیایی آبان

 

برخی از انواع محصولات شیمیایی آبان

– متیل استات
این ماده شیمیایی با نام‌های MeOAc و متیل استر استیک اسید هم شناخته می‌شود. همان طور که گفتیم قطبیت پایینی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
– اتیل استات
اتیل استات یکی دیگر از محصولات بازرگانی آبان است که به عنوان یک حلال صنعتی و رقیق‌کننده شناخته می‌شود. از ویژگی‌های این ماده می‌توان به بی رنگ بودن، داشتن بوی شیرین و خاصیت محلول در آب اشاره کرد.
– بوتیل استات
مایعی شفاف و بی رنگ و به شدت اشتعال‌پذیر است. میزان انحلال‌پذیری آن در آب پایین است؛ اما در حلال‌های آلی به خوبی حل می‌شود. بوتیل استات در صنایعی مانند چرم سازی، شیشه‌های نشکن، ساخت عطر و ادکلن، تولید مواد شوینده و… کاربرد دارد. ضمن اینکه برای رقیق کردن جوهر در تولید رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
– حلال چاپ
حلال‌های چاپ شامل طیف وسیعی از عناصر، ترکیبات و مواد مخلوط می‌شوند که در صنعت چاپ کاربرد دارند. معمولا نوعی الکل هستند که کیفیت چاپ را بهبود می‌بخشند. از جمله مهم‌ترین حلال‌های چاپ می‌توان به متوکسی پروپانول، اتیل استات و متیل اتیل کتون اشاره کرد.
– تینرهای فوری
از دیگر محصولات بازرگانی آبان می‌توان به انواع تینر فوری اشاره کرد. تینرهای فوری ، مواد شیمیایی فراری هستند که در صنعت رنگ کاربرد دارند. از این مواد می‌توان برای رقیق کردن رنگ‌ها استفاده نمود.
– سولوسو
حلال‌های آروماتیک یا سولوسو (Solvesso) مایعات معطری هستند که در صنایع رنگ و رزین به کار می‌روند. فروش سولوسو توسط بازرگانی آبان با قیمت مناسبی صورت می‌گیرد.
– ضدیخ
مایعی است که باعث کاهش نقطه انجماد آب می‌شود. به کمک ضدیخ می‌توان نقطه انجماد مایعات با پایه آبی را کاهش داد.
– حلال شستشوی ماشین آلات
بازرگانی آبان در زمینه تولید و پخش حلال های شستشوی ماشین آلات هم فعال است. این مواد نقش مهمی در پاکسازی سطوح اشباع شده با گریس و روغن ایفا می‌کنند. حلال شستشوی ماشین آلات در صنایع مختلف مانند رنگ، چسب، چاپ، رزین و… کاربرد دارد.
– مکمل بنزین
ماده ای است که می‌تواند عدد اکتان بنزین را افزایش دهد. این مواد خواص متنوعی دارند. برخی از آنها می‌توانند به عنوان روان کننده عمل کنند. به این ترتیب قدرت و بازدهی موتور خودرو را افزایش می‌دهند.

متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ کلیه افرادی که در حوزه صنایع و محصولات شیمیایی فعالیت می‌کنند، می‌توانند مواد شیمیایی موردنیاز خود را به صورت عمده یا جزئی از بازرگانی آبان خریداری کنند.

برخی از انواع محصولات شیمیایی آبان

راه های ارتباط با شرکت بازرگانی آبان

برای ارتباط با شرکت بازرگانی آبان می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
۰۹۱۲۲۲۱۸۳۱۶
۰۹۱۲۲۱۰۷۶۵۵
۰۲۱۲۲۳۰۷۵۳۰
۰۲۱۲۲۳۰۷۵۲۸
در صورت مشغول بودن خطوط از طریق واتس اپ پیام بگذارید. برای این منظور از آیکون سبزرنگ ( در گوشه راست پایین صفحه ) استفاده نمایید. کارشناسان بازرگانی آبان در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید پیام خود را از طریق فرم تماس موجود در صفحه ” تماس با ما ” سایت ارسال کنید.
آدرس سایت https://abanchemical.ir
هدف بازرگانی آبان، تولید و پخش محصولاتی باکیفیت است که بتوانند رضایت خاطر مشتریان را فراهم سازند.

سخن پایانی درباره اینکه متیل استات باکیفیت را از کجا بخریم؟

در این مقاله درباره متیل استات و فروشنده متیل استات با شما صحبت کردیم. همچنین پاسخ سوال ” متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ ” را به شما ارائه دادیم. همان طور که می‌دانید شرکت‌های زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید، عرضه و فروش متیل استات و انواع محصولات شیمیایی فعالیت می‌کنند.

نکته مهم کیفیت محصول است. آبان شیمی به عنوان یکی از تولیدکنندگان معتبر، محصولات با کیفیت خود را علاوه بر داخل کشور به کشورهای خارجی صادر می‌کند. به همین علت می‌تواند پاسخ مناسبی برای سوال متیل استات با کیفیت را از کجا بخریم؟ باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

بهترین زمان تعویض ضد یخ

بهترین زمان تعویض ضدیخ

بهترین زمان تعویض ضدیخ چه زمانی است؟ این یکی از مهم‌ترین سؤالاتی است که بسیاری از رانندگان با آن مواجه هستند. همانطور که وجود یک