کاربردهای تینرهای فوری 10000

کاربردهای تینرهای فوری ۱۰۰۰۰

تینر ۱۰۰۰۰ دارای کاربردهای مختلفی در صنعت است. ساخت تینر فوری برای رقیق کردن رنگ ها صورت می گیرد. با کمک تینرها می توان به راحتی از رنگ ها استفاده کرد. زیرا رنگ ها دارای غلظت بالایی هستند. تینر فوری به دلیل کاربرد فراوان امروزه در موارد مختلف به کار برده می شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با کاربردهای تینر هزار بیشتر آشنا کنیم.

تینر فوری ۱۰۰۰۰

تینر یک ماده با حالت مایع و شیمیایی است که تاثیر زیادی در زمان خشک شدن رنگ ها دارد. همچنین تینر باعث افزایش کیفیت نهایی رنگ ها می شود. تینرها آلی و پلیمری بوده و به صورت بلوری ساخته نمی ‌شوند. همان‌ گونه که گفته شد این ماده از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است و در نقاشی نقش مهمی ایفا می کند. به طوری که تمامی نقاشان از آن استفاده می کنند. تینر فوری ۱۰۰۰۰ روی خواص مختلف رنگ تاثیر زیادی می گذارد. این ماده بر روی قابلیت اسپری کردن، رنگ، قابلیت برش خوری، غلظت رنگ و سرعت خشک شدن آن موثر خواهد بود.

ویژگی های تینر ۱۰۰۰۰

انواع مختلفی از تینرهای فوری وجود دارند که تولید کنندگان آنها را با استانداردهای مختلف می سازند. بنابراین طیف گسترده ای از انواع تینر در بازار وجود دارد. تینر فوری ۱۰۰۰۰از این دسته بندی ها به شمار می‌ آید. این نوع تینر از قدرت حلالیت یا رقیق کنندگی بالایی برخوردار است. ولی در مقایسه با تینرهای ۲۰۰۰۰یا ۶۰۰۰۰این قدرت کمتر خواهد بود.

ویژگی های تینر 10000
در تینر فوری ۱۰۰۰۰ مایع و بخار بسیار آتش زا وجود دارد. در نتیجه بهتر است که هنگام استفاده از این تینر باید به تمامی نکات ایمنی آن توجه داشت. همچنین باید دقت کرد که برای رقیق کردن هر نوع رنگ باید تینر با درجه صحیح استفاده کرد. زیرا در غیر این صورت رنگ رقیق شده دارای کیفیت لازم نیست و ممکن است دچار حالت پوست پرتقالی شود.

کاربردهای تینرهای فوری ۱۰۰۰۰

تینر های فوری ۱۰۰۰۰ در پاک کردن گرد و غبار بسیار مفید عمل می‌ کنند. همچنین می توان از آنها برای پاک کردن سطوحی که دارای چسبندگی هستند یا در رنگ های مختلف به عنوان حلال از آنها استفاده کرد. این نوع تینرها در صنعت ماشین سازی دارای کاربرد بسیار زیاد هستند. زه علاوه گزینه مناسبی برای حلال رنگ های سیلر کلیر و رنگ های نیم پلی استر، رنگ چوب و نیترو سلولزی به شمار می آیند.

کاربردهای تینرهای فوری 10000
تینر فوری ۱۰۰۰۰ بسیار آتش زا بوده و از قدرت حلالیت مناسب برخوردار است. زمان انبارداری این نوع تینر به مدت یک سال است و امکان رقیق کردن رنگ با تینر ۱۰۰۰۰ در محیطی با تهویه مناسب وجود دارد. برای تهیه این نوع تینر معمولا از بهترین مواد اولیه و حلال های سلولزی استفاده می کنند. برای پوشش های نیترو سلولزی در صنایع چوب و خودرو به ویژه در استرها و بتونه ها و کیلر و سیلر از رقیق کننده پایه ای استفاده می شود. در برخی مواقع از این تینر برای شستشوی سطوح فلزی برای چربی زدایی نیز می توان استفاده کرد. انواع تینرهای متفاوتی در بازار وجود دارد که می توانید کاربردهای تینرهای فوری ۱۰۰۰۰ را در مقاله مد نظر مطالعه نمایید . این نوع تینر به منظور پاک کردن گرد و غبار نیز کاربرد فراوانی دارد. از دیگر موارد مصرف این تینر ها می توان به بوم نقاشی، شیشه، پلاستیک، چوب، فلز، چرم، کاغذ پلکسی گلاس، کریستال، پوست، مقوا، پارچه و کاشی و سرامیک اشاره کرد.

دیدگاه (۹)

  1. m23s-k
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    سلام خواستم بپرسم وقتی ما تینر به رنگ اضافه می کنیم، روی کیفیت رنگ تاثیر نمی گذاره؟

    • tech
      ۲۲ تیر ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز، اگر از تینر مناسب استفاده کنید، کیفیت نهایی را بالا می برد. دقت داشته باشید که برای رقیق کردن هر نوع رنگ باید از تینر خاصی استفاده کنید.

  2. شهرام کامران زاده
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    دلیل اضافه کردن تینر به رنگ چیه؟

    • tech
      ۲۲ تیر ۱۴۰۲

      سلام. با اضافه کردن تینر می توانند خواص کاربری رنگ، ویسکوزیته، زمان خشک شدن لایه رنگ، قابلیت اسپری، خاصیت برش خوری و … را تعدیل کنند. به همین دلیل تینر به رنگ اضافه می کنند.

  3. زهرا
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    چرا نمی تونیم تینر بیشتر از یک سال نگهداریم ؟

  4. rahimi -keyvan
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    chera nmitunim rang ro bedun tiner estefade konim

  5. سارا مینایی
    ۲۱ تیر ۱۴۰۲

    آیا تینر قابلیت اشتعال داره؟

  6. milad smaeili
    ۲۴ تیر ۱۴۰۲

    آیا تینر ۱۰۰۰۰ را برای رقیق کردن هر نوع رنگی می توان استفاده کرد؟

    • tech
      ۲۷ تیر ۱۴۰۲

      سلام دوست عزیز. در پاسخ شما باید بگیم خیر، باید برای هر نوع رنگ از تینر مخصوص خودش استفاده کنیم. در غیر این صورت خواص و کیفیت خود را از دست می دهد و کاربردی ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات